Skab resultater med professionel markedsføring på nettet, og få bevis på dine kompetencer.
I en mere og mere digitaliseret tid er markedsføring på de digitale medier vigtigere end nogensinde. På uddannelsen træner du din evne til at arbejde sikkert og effektivt med udviklingen af din virksomheds digitale tilstedeværelse og markedsføring på både strategisk og praktisk niveau.
Bliv kompetent til online markedsføring og skab resultater gennem de online medier
Du bliver undervist af et stærkt undervisningsteam bestående af nogle af landets dygtigste eksperter i online marketing. Undervisningen består af korte oplæg fra underviseren, cases og praktiske online opgaver.
Med forbehold for mindre justeringer ser undervisningsforløbet således ud:
Facebook og sociale medier Søgemaskineoptimering (SEO) E-mail Marketing Google AdWords & Analytics Content Marketing Digital strategi |
Den første undervisningsdag får du udleveret bøger og undervisningsmaterialer. Vi anbefaler, at du medbringer din egen computer eller tablet til undervisningen.
Eksamensformen er en mundtlig prøve kombineret med et praktisk produkt og disposition. Når du består eksamen, får du 10 ECTS point på akademiniveau fra akademiuddannelsen i salg og markedsføring.
Du kan også blive optaget, hvis du har andre uddannelsesmæssige forudsætninger, der svarer til adgangskravene eller vurderes til at have realkompetencer, der svarer til adgangskravene. Det afgør vi ved en individuel kompetence vurdering.
Uddannelsen er normeret til fuld tid, men der er ikke undervisning hver dag. Du bør afsætte tid til at læse og arbejde med opgaver og eksamensforberedelse mellem modulerne.
SVU (statens voksenuddannelsesstøtte)
Akademifaget er SVU-berettiget. SVU er en støtte som din virksomhed kan søge til at dække dele af din løn, mens du er under uddannelse.
Omstillingsfonden
Vidste du, at du kan få op til 10.000 kr. i tilskud til din akademiuddannelse?
Du kan få mere information om ordningen og dine muligheder ved at ringe til Ledernes KompetenceCenter på 32833618 eller skrive til uddan@lederne.dkAlle priser er inkl. materialer og forplejning – men ekskl. moms, transport og ophold, medmindre andet er anført.
Fakturering sker typisk 5 uger før opstart. Ønsker du at blive faktureret med det samme, bedes du give besked om dette i bemærkningsfeltet ved tilmelding.
Lederne Kompetencecenter forbeholder sig ret til prisændringer og tager forbehold for evt. trykfejl.
Betalingsbetingelser er 14 dage netto fra fakturadato. Ved manglende betaling pålægges renter pr. påbegyndt måned. Vær opmærksom på, at manglende rettidig betaling kan resultere i udelukkelse fra det købte forløb og eksamen.
Afmelding (eller anmodning om at blive flyttet til et andet hold) kan ske vederlagsfrit indtil fem uger før forløbets start. Det sker ved at sende en mail til kurser@lederne.dk. Den fulde pris betales, hvis afmelding (eller anmodning om at blive flyttet til et andet hold) sker senere end fem uger før forløbets start.
Lederne Kompetencecenter CVR nr.: 25 13 25 72
Når du vælger kompetenceudvikling hos Lederne Kompetencecenter, giver vi dig lige lidt ekstra.
Du bliver en del af Mit Lederskab, som giver dig adgang til at benytte:
Hvis du ikke ønsker at være en del af Mit Lederskab, kan du altid give os besked, så sørger vi for at afmelde dig.
Vi glæder os til at bidrage til din lederudvikling!
Kurset var til stor inspiration for mig, og har været medvirkende til at min digitale værktøjskasse er blevet styrket. En stor del af undervisninger tog afsæt i konkrete eksempler fra egne og eksterne virksomheder, hvilket gjorde indholdet nemmere tilgængeligt og forståeligt. Den uformelle, men samtidig konstruktive tone, fra Kasper var med til at få alle med på holdet til god og lærende dialog.